The Scientific-Specialized Quarterly Journal of New Technologies in Electrical Engineering and Computer ( ISSN:2981-1813)
:: مقاله مرتبط با : دوره 2 ، شماره 1 (بهار 1401)
مدیریت تراکم خطوط انتقال به کمک خودروهای برقی
نویسندگان :
سید علی حسینی1، جواد پورحسین2، غلامرضا کامیاب3، رسول کشفی4دانشگاه آزاد گناباد(مسئول)1، دانشگاه آزاد گناباد2، دانشگاه آزاد گناباد3، دانشگاه آزاد گناباد4
صفحات :
9-19چکیده :
یکی از مهمترین مسائل مرتبط با سیستم های قدرت، تراکم شبکههای انتقال است. اهمیت منابع تولید پراکنده مانند پارکینگ خودروهای برقی زمانی مشخص میگردد که در خطوط انتقال پدیدهی تراکم رخ دهد و شبکه قدرت قادر به تامین بارهای بخشی از سیستم نباشد در مقالهی حاضر جهت جلوگیری از قطع بار، خودروهای برقی به عنوان واحدهای جدید وارد مدار شده که وضعیت تراکم خطوط را بهبود بخشیده است و به ارائه استراتژی جهت استفاده از این خودروها در راستای بهبود شرایط شبکه و تعادل قیمت میپردازد. محل مناسب پارکینگ خودروهای برقی توسط ضریب جابجایی تولید و مقیاس حد بارپذیری شبکه تعیین میشود. تحليلهاي اقتصادي روي شبكه 14 باسه انجام شده و نتایج نشان میدهد که استفاده مناسب از خودروهای برقی باعث کاهش تلفات و کاهش هزینههای تراکم و بهرهبرداری در بازار برق شده است. کلمات کلیدی:
دانلود مقاله
موضوع :
هوش ماشین و رباتیککلمات کلیدی :
خودرو برقی، تراکم خطوط انتقال، بازار برق، تلفات، حد بارپذیری، ضریب حساسیت.استناد دهی
لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله (Harvard)
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:حسینی، سید علی، پورحسین، جواد، کامیاب، غلامرضا، کشفی، رسول، بهار 1401 . مدیریت تراکم خطوط انتقال به کمک خودروهای برقی . هوش ماشین و رباتیک، 2(1) ، صص. 9-19
تعداد دانلود فایل : 38
سایر شماره ها
مقالات پر بازدید
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : فرازنت ( پورتال آنلاین مدیریت و داوری مجله ) ویرایش 7.2